25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

BAYRAM TATİLİ,GEZMELER,TOZMALAR


Herkesin geçmiş bayramını kutluyorum.Tatilde olduğum için pek bayram havasında olamadım :)
Neyse ki güzel mi güzel bir tatil geçirdik dostlarla. Bu yıl plansız olan tatilimiz,yakın dostlarımızla oldu.Planlasak denk gelmezdi. Birkaç güne çok şeyler sığdırdık.Muğla,Ortaca,Dalyan,Dalaman,Denizli,Pamukkale derken bayram trafiği ile çileli yolculuğumuzu 21 saate tamamladık. Şikayetçi miyim aslaaaaaaa.Üç saatlik uyku ile çalışıyorum ama güzeldi ki :)

Dalyan'da aşk başkadır

Dost aşkı :)

Pamukkale Traveller

Banu Alkan pozu ver bakim :P

Kitap okuma alışkanlığım hız kazandı.Tatilde okuma şansım pek olmadı.Malum çocuklar,kısa bir süreç tadını çıkarayım dedim.Gitmeden Sabahattin Ali ''Kuyucaklı Yusuf'' kitabını ablamın tavsiyesi ile okudum.Güzeldi. Sabahattin Ali kitapları damağımda güzel bir tat bırakıyor. Ben bende merak duygusu uyandıran ''yaaa biran önce okumalıyım ne oldu acaba'' sözlerini uyadıran kitapları,yazarları seviyorum.Yazarın eserleri de tam olarak öyle.Şimdi yine ablamın tavsiyesi ile Paula Hawkıns ''Trendeki Kız'' kitabına başlayacağım.Çok güzel olduğunu söyler ablam,okuyup yorumları paylaşırım.Gerçi merak edenler ablamın bloğundan yorumları okuyabilir. İyi bir okuyucu ve kitap yorumlayıcısıdır ;)


Yolculuk esnasında Koray Avcı cd dinleme imkanı buldum. Gerçekten ''sesi gülen adam'' tabirine çok uygun.

Herkese iyi haftasonları,sağlıkla kalın :) 



Hiç yorum yok: