25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

HALA OLDUM BEN



DÜNYAMA HOŞGELDİN İNANÇ DEMİR’İM;

Varlığını öğrendiğim ilk andan itibaren yüreğini yüreğime koydum kuzum. Senin var oluşunu hissetmek çok başka bir dünya oldu. Tıpkı anne olacağımı öğrendiğim zaman ki tarifsiz duygularda boğuldum. Artık gerçekten hala olacağımı hissettim.

Cennet kokulu yavrum;
Her çocuk kendi karakteri ile dünyaya gelir. Sen ismin gibi güçlü birisin. Ben buna inanıyorum. Hayata karşı duruşun, imajın ve gücün olacak. Benim minik mucizem, seni kucağıma alacağım ilk anı defalarca hayal ettim. Dünya ile tanıştığın ilk anda,  o an heyecandan ağzımdan fırlayacak kadar hızlı çarpacak olan kalbimi rahat duyabilmen,  kendini güvende hissedebilmen için seni göğsüme yatırmak istiyorum. Bizi dünyanın en mutlu insanları yaptın.Kimi zaman korkuttun hıçkırıklara boğdun ama çoğu zaman o minicik yüreğinle sevinç gözyaşları döktürdün…Bize sabretmeyi beklemeyi öğrettin,küçücük şeylerden mutlu olmayı öğrettin.sevginin gerçek anlamını öğrettin.Hiç dokunmadık sana, senin sesini duymadık, kokunu hissetmedik,görmediğimiz halde delice bağlandık,sevdalandık, senin üzerine hayaller kurduk,sen bir mucizesin,armağansın.
Hep dua ettim. Hep iyileri söyledim içimden. Tüm dualarıma birden şimdi kocaman bir amin yeniden, amin…


Seni çok seviyorum Demir’im…
Halan.

06.06.2017

6 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Hoşgelmişşşş,, gözünüz aydın, ismiyle yaşasın, Allah analı, babalı, halalı büyütsün:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

COK TEŞEKKÜRLER GÜZEL DİLEK VE TEMENNİLERİN İÇİN :)

oytunla hayat dedi ki...

Tebrik ederim :)
Hayırlı ve de uğurlu olsun yeni bebiş.
Halalık, teyzelik harika duygular ♥

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Tebrik ederim, Allah bağışlasın...

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Gamzecim :)