25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g



GÜNAYDIN

Sabah yine 4.30 uyanısımız.Toprak Cem malesef benimle uyurken deliksiz bir uyku yasayabiliyoruz.Ama yanlışlıkla baba yanımızdaysa dön dön dur modu :( Sabah erkenden uyanısımızda bu yüzdendir.Ama olsun ki alıstık artık yeterki sağlıgı yerinde olsun paşamızın.
Bu aralar kendisini cırtlakpupem sayesinde tanıdıgım bir anneden bahsedeceğim.çünkü o anne(elfony) aniden kızı Ecey'i kaybetti.Allahın emanetiydi,verdi aldı.Ama bazı kişiliksiz,duyarsız ve yargılamaya müsait kişiler anneyi o kadar cok acımasızca eleştirdiki okurken önce insan,sonra anne olarak içim burkuldu :(
Bir kere herkes müslümanlıktan,Allaha olan inancından bahsederken neden verenin alanın Allah oldugunu unuturki.Ecey artık melek olarak kısa hayatından çekti gitti.Ardından sadece bol dua etmek ailesine bol sabırlar dilemek varken neden sadece yazmak için acımasızca sözlerinizi sarfediyorsunuzki.Empati kurmak acıyı paylaşmak bu kadar mı zor?
Sevgili Ecey;ardında önce bir anne bir baba ve seni çok seven bir abi ve bircok yakınını bıraktın.Ama bizlerde varız.Seni sadece fotograflarda tanıdıgım kadarıyla sevdik.Acın yüreğimizi cok acıttı güzel prenses.Gece gündüz aklıma geldiğin her an senin için bol dua, ailen için bol sabır diliyorum.Mekanın cennettir meleksin çünkü hep seninle hep o yüreği yanan annenle olacağız.Rahat uyu masum yürek...
Güzel,saglıklı ve sevgi dolu günler dililyorum...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

blogunuzu takibe aldım hayırlı olsun, bana da beklerim.. sevgiler

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim hemen takibe alıyorum :)