25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

MUCİZELERE İHTİYACIMIZ VAR

Günaydın;

Nasılsınız? Bizde durumlar karışık biraz. Kayınvalidemin rahatsızlığı nedeni ile hastane,ev serüveni içerisindeyim.Buna da şükür diyerek hayata tutunmaya çalışıyorum. Tabi babannenin hastalanması,ameliyatı derken Toprak Cem tekrardan okulun yolunu tuttu. Alışık olduğu kurum oldugundan sorunsuz bir şekilde devam etmekteyiz. Atarlı bir dönemde kendileri.Erken ergenlik ergenus diyorum kendisine. :) Kapıları vurmalar,hemen her lafa alınmalar,sevgi arsızlığı herşey mevcut. alimallah yanlış birşey söyleme hemen triplerde. ''Büyüdükçe dertleri büyüyor'' diyeni bulun getirin ellerinden öpeceğim :) Tespitin dibi.


Bu arada bitirdiğim bir kitap oldu. Tarık Akan'ın o muhteşem hayatı,yaşanmışlığı,uğradığı haksızlık dönemini çok güzel anlatmış. Rahmetle anıyorum tekrardan,Mekanı cennet olsun...



Merak ettiğim kitaplardan birisiydi.Dün aldım. Şuan okuyacağımdır. Orhan Pamuk'a ait ilk kitap olacak. Bakalım yazım dili nasıl.


Adam Fawer 'in sadece Olasılıksız kitabını okumuştum yıllar önce. Harika harika harika kelimesi az kalır bir mantıkta yazılmış kitaptı. tadı hala damağımda. uzun bir ara verdiğimi farkettiğimden elimin direk gittiği eser oldu. yorumlar okunduktan sonra eklenecek.


Bizden bu kadar .Dualarınıza ihtiyacımız var. Sağlığınızın kıymetini bilin kafi...
Sevgiyle kalın,iyi haftalar...



4 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun , Kayınvalidenize acil şifalar dilerim. Tarık Akan'ın kitabını yıllar önce okumuştum , orhan Pamuk ilk yazdıklarıyla gözdem , olasılıksız ve empati'den sonra Fawer okumayı bıraktım ama Oz'u çok görüyorum şu aralar , elime geçerse neden olmasın , keyifli okumalar dilerim...

Unknown dedi ki...

GÜNAYDIN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM,DİLERİM GEÇECEK
BENDE OLASILIKSIZDAN SONRA ARA VERMİŞTİM BAKALIM OKUMAYI BİTİRDİĞİMDE YORUMLARI PAYLAŞIRIM SEVGİLER

Zehra dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun Sevda hanım Acil şifalar diliyorum Rabbimden. Ahh o erken ergenuslar gerçekten ömür törpüsü ama işte canları sağolsun, mutlu, sağlıklı olsunlarda başka bir şey istemiyoruz sonuçta =). Tarık Akan'a Rahmet diliyorum bende kitabını okumayı çok istiyorum en kısa zamanda diyelim inşallah :). Orhan Pamuğu sevemedim ben bir türlü yazım dili çok bana hitap etmiyor =). Ama olasılıksız gerçekten çok güzel. Şu anda da empatiyi okuyorum. Yorumlarınızı merakla bekliyorum. Bu arada bloğunuzu takibime aldım. Dilerim güzel paylaşımlarda görüşürüz sevgilerimle :).

Unknown dedi ki...

HOŞGEDİNİZ ZEHRA HANIMCIM
GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER TEMENNİMİZ O YÖNDEN BAKALIM HASTAMIZ HALA MÜCADELEYE DEVAM EDİYOR
AHHH DEDİĞİNİZ GİBİ SAĞLIKLI OLSUNLARDA DAHA ÖNÜMÜZDE NELER NELER VAR DEĞİL Mİ?
TARIK AKAN'IN KİTABI GERÇEKTEN GÜZEL ÇOKTA SÜRÜKLEYİCİ BİR NEFESTE DERLER.ORHAN PAMUK İLK DENEYİMİM BANADA ANLATIM TARZI ÇOK TEFARUATLI GELDİ NEYSE Kİ OKUYARAK ÖĞRENDİK :) BİRAZ ARA VERMEK GEREKLİYMİŞ
ADAM FAWER DEHŞET BİR YAZAR BAKALIM EŞİM OKUYOR ŞUAN AĞIR BAŞLADI DEDİ.
BENDE BLOĞUNUZU BÜYÜK KEYİFLE TAKİP EDİYORUM ASLINDA,FIRSAT BULDUKÇA OKUYORUM TÜM BLOGLARI.
SEVGİLER