25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

ARAFTAYIM AMA İYİ Kİ DOĞDUN SOL YANIM


AAAAA SEVDİĞİMİN DOĞUM GÜNÜ.

NİCE GÜZEL YILLARIN OLSUN İYİ Kİ TANIDIĞIM,SEVDİĞİM,SIRTIMI YASLADIĞIM...
SENİ VE BİZE AİT OLAN VELEDİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.

İlk görüşte aşk oldu bizim evliliğimiz. Tıpkı hayal ettiğim gibi,tıpkı filmlerde ki gibi. Çok sevdim,çok bekledim,mükafatım oldu eşim. Bana çok şey kattı,öğretti. Mesela önceleri kızsam da sonradan, ''Kimseye eyvallahım yok'' cümlesinin ne kadar değerli olğunu öğretti. Sonra karşımdaki kötülüklerin bir amacının,bir sınavın en önemlisi de Yarada'nın sabır testi olduğunu öğretti. Ara sıra bazı bazı beni dellendirse de birdaha dünyaya gelsem birdaha senin eşin olmayı isterim,sol yanım.
Birlikte nice güzel yıllarımız olsun mu?


6 yorum:

Unknown dedi ki...

nice güzel yıllarınız olsun

Unknown dedi ki...

cok tesekkür ederim,güzel dilekleriniz için :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Eşinize nice seneler diliyorum :)

Unknown dedi ki...

cok teşekkürler :) sevgiler

Nesrin dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun canım, böyle aşk dolu güzel yıllar sizinle olsun :)

Unknown dedi ki...

tesekkürler canım,inşallah :)