25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

DEMET AKALIN YIKTI GEÇTİ

Selamlar;

Öncelikle herkese iyi haftalar,sağlıkla ve bol kazançlar.Nasılsınız bakalım. Bende malum yorgunluk ve yoğunluk dışında ekstra birsey yok.Bu arada tüm annelerin ve adayların günü kutlu olsun.
Hafta sonu bir Demet Akalın konseri ile renklendik. Ponçiğim (ezgoşum) ile katıldık. Kankişim çok istiyordu,sözüm olsun işe girince götürcem dedim ve başardım :)
Ben çok keyif alacağımı düşünmüyordum.Hani ne kadar güzel olur ki filan sahnesi derdim kendimce.Ama tek kelime ile harikaydı.Sahnesi gerçekten muhteşemmiş.Birde bize süprizi vardı.Ayla çıktı sahneye.Hani şu aralar herkesin dilinde olan şarkısi ''Bağdat'' ile.Gitmeyi düşünen varsa hiç düşünmeden derim.
Sonrası anneler günü merasimi,biraz dinlenme ve iş modu işte.Yanlız oğlumla dün birkez daha gurur duydum.Birazcık uyuyakalmışım.Acıkmış,gitmiş sofra örtüsünü almış,dolaptan peyniri çıkarmış,tezgahın üstünde de grisini bulmuş karnını bir güzel doyurmuş kuzum ya.Uyandığımda akıllı akıllı oynuyordu.Meğer ne sakin akıllı bir bıdık yetiştiriyormuşuz.
Bizden haberler böyle kendinize iyi bakın :)





Hiç yorum yok: