25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

GÜNAYDIN. HAFTANIN BLOGU VE MİM

Herkese Günaydın;

İnsanın içinden birşeyler yazmak dahi gelmediği günlerdeyiz. Ankara yaktı yüreğimizi yine :( 

Bu kadar acının sorumlusu ''Amacınız nedir? Değdi mi yaptıklarınıza?'' diyesim var... 

Hepimizin başı sağolsun. Dilerim artık acılar,yitirilenler son olur...

Yoğun bir haftaya başladım.Hafta sonu sınavlarım var. Bakalım kaç ders daha vereceğim. Artık mezun olmak istiyorum ben ya....

Kendime hafta ortası gününü ''haftanın blogu ve mim'' yapmayı tercih ettim.Hem blog okurlarımız çoğalıyor hemde birbirimizi daha iyi tanımış oluyoruz. Bu hafta yazılarından etkilendiğim;

                                                         nessinkelebekleri
Gelelim sorularımıza :)


  • İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
  • Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
  • En son izlediğin film, okuduğun kitap?
Şimdiden teşekkürler :)


Gelelim okuğum (hatta okuyamadığım) kitabıma. Aşkın İstilası Yol kitabını büyük bir heves ile aldım fakat 50. sayfasından sonra ''olmuyor sevda zorlama kapat'' dedim. Ya aşk olayları için tavsiyelere ihtiyacım kalmadı yada gerçekten kötü bir döneme geldi kitap.Şimdilik rafta. İhtiyacım oldugu an okunacak ama. Hiç sevmem kitaplığımda okunmamış kitap kalmamlı.Şimdi elimde ''Sofie'nin Dünyası'' var. Güzel gidiyor.Yorumları da iyi bir eserdi.

Eşimle Lucifer dizisini izliyoruz. Birinci bölümünü izleyip etkilenmiştik. Zaman girdi devam edelim artık dedik. Çok güzel bir dizi. Tavsiye ederim. 1. sezon 8. bölüm daha başlarındasınız.

Farkettiğim bir diğer konu ise oğlumun ''artık gerçekten büyüdü bu ya'' dedirten davranışları. O kadar bilinçli ki. Bu aralar yemek yeme sıkıntımız var. Babaannemiz falasıyla üzülüyor bu duruma. Aralarında ki gerginliği azaltmak için mücadele veriyorum. Oğlumla konuştuğumda ''siz büyükler eğlenceden hiç anlamıyorsunuz, sürekli büyümem için yemek yediriyorsunuz yapılacak daha eğlenceli şeyler var'' diyo. Napcaz. Kalakalıyorum karşısında :)))

İşlerim beni bekler sevgiyle kalın,keyifli okumalar...

Hiç yorum yok: