25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

HAFTANIN BLOGU VE BİZDEN KALANLAR

Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnn:

Herkes iyidir umarım( malum yaşadığımız huzursuz,ölüm ve acı dolu günler)

Bizde de durumlar pek iç açıcı değil. Hafta sonu güzelim İstanbul'da kuş uçmaz kervan geçmez mantığı oldu ya. Sınavlarım dolayısıyla çıkmak zorunda kaldığımda,insanların sadece mecburiyet için çıktıklarını görmek.... Çok acı! Nasıl bir yaşama dönüştü,insanlar nasıl bu kadar acımasız oldu? Sonumuz hayır olsun...

Bende durumlar yine yoğun ama keyifli. İş,yetişebildiğim kadar oğlum ve ev,yardım kampanyam devam ediyor. Heee gezme konusunda da es geçemem :)) (ruhum coşmayı seviyor,napim)

Kendime şimdiler de daha fazla inanmaya ve güvenmeye başladım.Yardım kampanyam bana çok büyük güç verdi. Artık herkese ulaşabiliyorum.Aslında çocuklar için tüm çabamdı ama onların ailelerine de ulaşmak varmış kısmet de. En büyük desteği yakın çevremden görüyorum derken, bana Antalyalardan,Çorludan uzanan eller olmaya başladı.Duyduğum en güzel cümle ise ''Allah sizden razı olsun'' benim için yeterli, Allah hepimizden razı olsun...
Sırada Şanlıurfa'da ailem var. Destek bekliyorlar. Eşyaları hazırlanmaya başladı. Hadi bakalım,kısmet bu ara o taraflardaymış...

Pendikten ailemiz için,ablası ve yeni doğacak kızımız için

Kaynarca ve yine Pendik eşyalarımız

ehhh kahvesiz olmaz değilmi

 Buda bizim puding surat :) Canı bebek olmak istemis. Bu aralar en büyük sıkıntımız ''büyümek istemiyorum'' Yalnız yapacağı işlemi bildiğinden,öncesinden gazeteleri sermeyi ihmal etmiyor velet :)
    

Bu haftanın blogu,keyifli takipler ve okumalar :)





Hiç yorum yok: