25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

SADECE YAZMAK GELDİYSE İÇİMDEN,HAFTANIN BLOGU

Günaydın;

Haftanın ortası oldugundan yazıma haftanın blogu ile başlamak istedim. Bu hafta sizler için seçtiğim blog 

elfony

İlk blog zamanlarımda yazılarını,yaşadıklarını,fotoğraflarını,acısını ve yeniden kazandığını anlatırken görmüştüm.Çok acı bir olay yüzünden tanıştım bloguyla.Bir daha bırakamadım.Bir bakın derim.

Bende durumlar gerektiği gib.''İç güveysinden hallice'' misali. İş,yorgunluk,ev,çocuk derken gidiyor.Tek eksiğim havalardanmıdır kitap okuyamıyorum.Kitap demişken bir etkinlik kol geziyor.Tanımadığımız birisine kitap gönderiyormuşuz. Çok güzel değil mi? Hemen katıldım.Aslında bizler de yapabiliriz. Ne dersiniz?


Tipini yediğim veledim herzaman ki gibi bi şekiller peşinde :)
Sabahları uyanıyor bazen.İşe gitmeden yakalıyor beni.Öyle güzel sarılışı,uyku mahmurluğu var ki kokusunu içime çekip çıkıyorum.Canım oğlum!


Dostla münakaşa dostluğu azaltır, düşmanla münakaşa düşmanlığı arttırır.

Bu aralar bir değinmek istedim.Aslında uzun süredir aklımdaydı ya zamanı değilmiş yada içimden geçenler eksikmiş. Hazır anlamlı bir ''Hayat Düsturu'' okuyunca paylaşmak istedim.
Ne gariptir ki ben artık sağlam dostluklarında şansızlarından olduğumuzu düşünüyorum.Oda eskidenmiş.Biz o nesilden değilmişiz.Şimdi okuyanlar diyecektir; benim öyle değil,şanslıyım çok iyi dostlarım var diye. Ne mutlu size! Dilerim dostlarınız sizi yanıltmaz!Beni yanıltan o kadar çok kişi oldu ki. Acaba diyorum ben mi iyi secemiyorum yada çokmu taviz veriyorum.Ama güzel de bir huyum var.Tek kalemde silebilmem...
Hayat o kadar garip ki insanlar etrafında olan kişilerin varlığına çok fazla güvenmemeli.Elbet birgün kancalarını farklı şekilde çevirirler. Neyse en iyi dost ailedir der sitemimi noktalarım.Dilerim hayat ailemden ve bir kaç dostumdan başkalarının ne iyiliğini ne kötülüğünü nasip etmez bana...

Herkese keyifli okumalar,bol okumalı,müzikli,sağlıklı günler...
 



Hiç yorum yok: