25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

BİR KİTAP,BİR FİLM

KADINLAR GÜNÜ
Merhabalar; Öncelikle şiddetsiz nice kadınlar günümüz olsun. Eşim'in son dakika çiçekleri günümü anlamlı kıldı.

BİR GÖNÜLE AŞK GİRİNCE...
Birbirimizle uzun süredir yalnız kalmadığımızı hissedip,bir fotoğraf çekilelim dedik.Farkettim de uzun süredir başbaşa fotoğrafımız yokmuş.Eksikliği hemen giderildi :)

BİTEN DOLU DOLU BİR KİTAP
bir kitap bu kadar mı güzel,akıcı ve yürekte bir şeyler bırakır.Sanırım bu yıl kitap hedefim fazlasıyla erkenden tamamlanacak.

EHH İŞTE BİR FİLM
Dün akşam eşim,kuzen ile birlikte sinemadaydık. Hadi dedim Osman Pazarlamayı izleyelim. Kabul ediyorum gözlerimden yaş gelecek kadar güldüğüm sahneleri oldu.Fakat tamamen ele alırsak ehh işte diyebileceğim bir filmdi.Hani bilet alınmadan tv düşene kadar beklenebilinir diye düşünüyorum. Neyse dün eşimi yakalamışken hemen ihtiyaçlarımı tamamladım. Flormar allığı,Madam Coco tepsimi hoppppp poşetime attım. :)

Herkese keyifli okumalar,iyi haftasonları diliyorum,sağlıkla ve sevgiyle kalın ;)

Bu aralar dilimden düşmeyen şarkımıda paylaştım mı ohhh değmeyin keyfime :)




Hiç yorum yok: