25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

Alperen Şahin İçin Adalet!

İzmir'in Çiğli İlçesi'nde, kreşe giden 3 yaşındaki Alperen Şahin, uyuduğu okul servisinde unutulunca havasızlıktan yaşamını yitirdi.

Eğer vicdanınız bu duruma duyarsız kalmayacaksa 1 dakikanızı ayırıp imzalayın,imzalattırın lütfen...


https://www.change.org/p/milli-egitim-bakanligi-alperen-sahin-icin-adalet?recruiter=52300822&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=share_petition



2 yorum:

bücürükveben dedi ki...

İçim yandı, annesi, babasını düşünemiyorum:( nasıl bir sorumsuzluk, nasıl bir geri zekalılık ya insan bir kontrol etmez mi arabada çocuk kalmış mı diye? Kepazelik böyle şeyler niye hep Türkiye'de oluyor çünkü millet akrabasıyla evlene evlene zeka düzeyleri düşük oluyor. Ülkenin yarısı amca, hala, dayı çocuğuyla evli:( Nihat Hatipoğlu bile tuttu propogandasını yaptı...evlenin evlenin bir şey olmaz diye işte böyle şeyler olur zeka geriliği olur.

Unknown dedi ki...

Ahhhh bizim içimiz bu kadar yanarken :(
Allah sabır sabır sabır versin o aileye
Bu ihmal öyle bir ihmal ki boşvermişlik mi dersin,denetimsizlik mi dersin,her önüne gelene eğitim yeri açma lüksü vermek mi dersin, daha yeni lisenin çocuk gelişimi bitireni alıp öğretmen yapmak mı? Hangisi?
Ben düşünüyorum çözüm bulamıyorum ama çocuk = ihmal bir araya gelemez!
Lütfen imzalayın,imzalattırın bir ses olalım