25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

Dostluk Üzerini İzlenmesi Gereken Film

Selamlar;

Şöyle ki ufak bir kaza geçirdim. Sağ gözüm,kaşım ve elmacık kemiğim biraz sorunlu oldğu için Cuma günü işe gidemedim. Tabi tek gözle kalınca eee tabi annemde bende olunca doya doya film,belgesel izledim.

Filmin adı Beaches.
Yayın tarihi21 Aralık 1988 (ABDYönetmenGarry Marshall Film müziğinin bestecisiBette MidlerGeorges Delerue detaylarınıda paylaştığıma göre bence vakti olan izlemeli. Dostluk üzerine komedi tarzı işlenmiş harika bir film. Tabi hemen en yakın dostumu etiketledim. Vayyy beee dedim böyle dostluklar iyi ki var. (Ezom iyi ki varsın)



Tabi okuduğum birde harika bir kitabı da paylaşmadan geçemeyeceğim. Bin Muhteşem Güneş.
Uçurtma Avcısı yazarından. Okurken o kadar çok içim burkuldu ki. Gerçekten kadın olmak zor bazı ülkelerde daha da zor.




Yardım grubumda bir aileye koltuk takımı gönderdik. O gün doyasıya keyfim yerine geldi.
Şimdilik paylaşacaklarım bu kadar.
Sağlıkla kalın :)

4 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, en kısa zamanda iyi olmanı dilerim, kendine dikkat et.
Bu filmi yıllar önce tesadüfen televizyonda izlemiştim ve çok beğenmiştim. Unutamadığım filmler arasınndadır. Keşke gelse de yine izlesem. Bin Muhteşem Güneş bende de var, Afganistan kanayan bir yara çok özel ilgi duyduğum bir konu...:((bir ara bloğumda oradaki kadınları anlatmıştım kabus kabus...korku filmi...:(((
Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Çok ama çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.
Bende tesadüfen tv denk geldim ve çok beğendim.Gerçekten can Dostum gibi unutulmayacak filmlerim arasında.
Kitabı okurken o kadar kendi ülkemizle bağdaştırdım ki :8
''Acaba'' dedim bizimde sonumuz böyle mi olacak. Bu kadar acı çekecek miyiz?
Gerçekten bi solukta içim kanaya kanaya okudum.
Sevgiler.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok geçmiş olsun ciddi bir şey yoktur umarım :(

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Gamze. Ufak sıyrıklar ve biraz ödemle atlattım şükür. Şuan için çok daha iyiyim,gözümü kaybedebilirdim.