25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

Bir Bayram,Bir Düğün...

Herkese Merhaba,
Geçmiş bayramınızı kutlayarak sevgiyle kucaklıyorum :)

Bayram öncesi ve sonrası o kadar yoğundu ki. ama hepsi tatlı telaşlardı.
Bu bayram küçük bir Karadeniz turu yaptık.Üç güne koca şeyler sığdırdık.
Peşine birde Rabişimiz'in düğününü yaptık. Bursa inanılmaz güzel bir düğün yaşadı.Düğün fotoğrafları ve detayları bir sonra ki yazıda uzun olacak çünkü çok keyifli bir aile ile iç içeydi :)



Zonguldak-Ereğli

Amasra

Safranbolu/Yörük Köyü

Safranboludan bir anne oğul geçti :)

Safranbolu Cinci Hanı

Kristal Cam Teras

Amasra Kalesi

Safranbolu sabah saatleri

Bu çekik gözlüler bir harika dostum

Ucurum 

Aaaaa oda neymiş :)





2 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Safranbolu ve Amasra turunu bir kaç sene önce yapmıştım.Çok keyifliydi...Özellikle Amasra'yı çok sevmiştim.

Unknown dedi ki...

Gamzecim;

Safranbolu dışındaki heryere bayıldım.Özellikle Ereğli tarafına.
Safranbolu güzel evet ama bir kaç saate heryeri gezebiliyorsun.Bence oraya kış tatilinde gidip hamam otel şömine keyfi yapmak lazım :)