25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

DEĞİŞİKLİK İYİDİR

Günaydın;

Nasılsınız? Bu zor zamanlar da güçlü ve iyi olmak zorundayız diye düşünüyorum. Bizde durumlar aynı. Bayram tatili dönüşü yoğunluğumuz,koşuşturmamız devam ediyor. Ekstra bir değişiklik imajımda ve oğlumun yaz okulunda oldu.
Daha önce ki deneyimlerimde maalesef saçlarım yanmıştı. Uzun süre tereddütte kaldıktan sonra biraz değişiklik yapmanın iyi geleceğini düşündüm. Korkarak oturduğum sandalyeden mutlu kalktım. Bakalım sizler nasıl bulacaksınız.



Dip rengim orjinalinde siyahtı. Evde Loreal'in karamel kahve serisi ile boyadım.Yumuşak bir renk kattı.Kullandığım boyanın özelliği saçınız ne kadar koyu olursa olsun tek sefer de o tatlı kahveyi yakalayabiliyorsunuz.Hazır dipler istediğim sonucu vermişken dedim azıcık karamelle uçlarınıda değiştireyim. Sonuç fotoğrafta ki gibi.

Ve Toprak Cem yaz okulunda. Malum biz bir müddet okul dönemini kapatmıştık. Kendisi de sıkılmaya başlamıştı. Bıktırmamak için biraz ara vermemizin doğru olacağını düşündük. Ama yaz dönemi çok sıcaklar ve sürekli evde olması da bunalttı. Kendi okulunun yüzme ve binicilik derslerine katıldı. Eğleniyor. Süreç iyi gidiyor.




rengini merak edenler için 

Hepinize keyifli günler dilerim...

Hiç yorum yok: