25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

SEVDİCEKLERİMLE



Günaydın;
Geçtiğimiz hafta sonu sevdiceklerimle (ablam,abim,yeğenim) dolu dolu bir hafta sonu geçirdik. Önce bizde başlayan kahvaltı ve kahve faslı,sonra dayanamayıp eee hadi size geçelim bi gece de ben kalayım faslı ile çok ama çok keyifliydi. Çocukları Göztepe parkına çıkardık. Saat başı açılan suları var inanılmaz keyifli. Hem park hem su daha ne olsun :)

Dikkatimi çeken başka bir şey ise normalinde çocukların fazla olduğu parkta gençler çok fazlaydı. ohhh dedim genlik ne güzel parkta,çimlerde keyif yapıyor. Ama değil bildiğiniz pokemon avındalar. Yahu nasıl bir oyundur bu kimsenin kafası telefondan kalkmıyor (gerçi eskiden de öyleydi ya)

Oynayan bir kaç kişiye sordum bildiğimiz çocuklukta izlediğimiz pikachu yakalayıp,güç toplatıp,kavga ettirmekmiş. Hay Allah ya. Zaman geçmişe dönüyor. Hatırlayanınız var mıdır bir dönem bizde sanal bebek furyası vardı. Kırtasiyelerden temin ederdik. onu beslemek büyütmek oynatmak. Öldüğü zamanda yeniden reset düğmesi ile sar baştan.

Trende ki Kız kitabım bitirdim. Ablamdan aldığım kitaptı. Çok beğeneceğimi söylemişti.İlk başta çok karışık gibi geldi ama kitap tek kelime ile enfesti. Şiddetle tavsiye ederim. Şimdi elimde Kayıp Gül var. Daha okumaya başlamadım. Kısmetse bugün serviste olacak. Bu arada bu yıl ki kitap okuma sayım 27 olmuş. Daha okuyacaklarım var. Sanırım bu yıl hedefim güzel gidiyor.






Hiç yorum yok: