25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

Ruhumun Direnişi

                                Bu aralar bir yorgun,bir ruhsuz,bir mutsuzum.

Yaşadığım bazı olaylar ''alıp başımı gidesim var'' cinsinden. Aslında imkanım da var ama nedir beni bu koca şehire bağlayan bilemedim? Sanırım oğlumun geleceği,bahanesi. Düşünsenize size ait kocaman bahçeli havuzlu bir ev,hatta yetmezmiş gibi bir ev daha.Tüm ailen yanında. Muğla'nın eşsiz güzelliği.Havası,suyu,doğallığı... Hiç bıkmadan yaşayabileceğim bir yer. Gidince dönmek istemiyorum,döndüğümde çok özlüyorum. Hani bir atasözü vardır ya ''insan doğduğu yerde değil,doyduğu yerde mutludur'' Heee işte tam olarakta öyle bir yer. Neyse bakalım artık zaman bize neleri gösterecek.

Koca kış hastalanmadım,üzerinize afiyet sağlık bronşit oldum :( Öksürmekten içim dışıma çıkıyor. Arada yanımdakilere ''verin şu ciğerlerimi,toplayın'' demekten de geri kalmıyorum :) Durumlar bende böyle.Yine yoğun ama şükredilecek bir iş hayatım,fırsat buldukça gezmelerim tozmalarım devam ediyor.

Elimde Zülfü Livaneli'nin Serenad kitabı var. Başlangıç yaptım,gayet keyifli gidiyor. Sindire sindire okuyorum.

Birde bu aralar hayatımdan çıkanların gidişinin verdiği keyif var üstümde. Geçen eskilerden birisini gördüm. Çocugu olmuş. Bir zamanlar anneliğime kadar dil uzatan birisi. Gördüm,güldüm,geçtim. Ardından da ''şimdi anlamışsındır anneliğin kutsallığını,canından can çıkan evladının sayesinde sana gelecek lafların acımasızlığını,dilerim evlat acısı yaşamazsın yaşadıklarından yaşattıklarından dolayı...'' dedim içimden inkar edemem.
Bir kaç dost dediğim kişilerin de acımasızca kayboluşları var. Gelişleri kadar gidişleri de kolay oluyor bende. En çok neye üzülüyorum derseniz,o kadar iyi kötü yaşanmışlıkların ardından paylaşılan çirkin sözlere. İyi ki sosyal medya denen merette hayatımızda. Alimallah nerden bu acımasızlıklarını kusacaktın! Canımı yazdıkların acıtmıyor,sadece  ne olursa olsun sana  bu tavır yakışmıyor. Tabi kırgınlığın,kızgınlığın vardır. Ama bunlarında bir adabı vardır. Yanlışmıyım? Neyse ne diyelim giden gider kalan sağlar bizimdir :) Herkes inandığı doğruları yaşıyor sonuçta.

Herkese keyifli günler,sevgiyle,saygıyla,sadakat ile kalın...



Hiç yorum yok: