25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

YENI KOSEMDEN TUNAYDIN

Kahvem ve kitaplarimla tunaydin dostlar;
Cikmadan bir kahve iceyim,az biraz yazayim istedim. Sabahlari turk kahvesi icmeden duramayanlardan oldum. Bunlar bizim ilk evimiz icin aldigimiz cd raflarimizdi. Ben o zamanda kitap icin kullanmistim. Uzun suredir yerlerini almayi bekliyorlardi ki el attim. Okuma ve film odamiz var bizim. Bilgisayarimiz,bir dolap tekli koltugumuz mevcut. Fazla odamdim. Oyle utu veya giyinme odasi icin heba etmek istemedim. Cokta guzel oldu. Raflarda yerini alinca degmeyin keyfime 😉
Bu arada dun aldigim Urban Keratin Bakim Maskemi yaptim. Muhtesem yumusaklik var saclarimda. Tavsiye tavsiye tavsiye ediyorum.
Ben kacar hoscakalin😉

Hiç yorum yok: