25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

YENI IS TELASI,CICILER,ORGU VE UNUTULMAYAN DOSTLUKLAR

Baharcimla kahve keyfi

Bugun Baharcimla Tuzla Sahilin keyfini doyasiya cikardik.

Bu benim biten boyunlugum,renkleri ile harika oldu🙈

Kendimi bazen cok takdir ediyorum. Bu konuda mutevazi olamayacagim herkese yetecek vaktim mutlaka olur. Emine ablaya supriz iyi ki dogdun brownisi :)

18 yil! Dile kolay. Sennurum,dostlugum,sirdasim,iyi ki varsin dedigim,kizkardesim!

Watsons ganimetleri vazgecilmezim! Yazimin icinde kullandigim urunleri paylasacagim.
Buda bir gecede bitirdigim berem. Oglum icin basladim dayanamadim kendime ordum bu aksam ogluma aynisini orecegim :)
Iyi aksamlar blogcanlar:
Nihayet bekledigim is oldu. Pazartesi basliyorum. Bugun gerekli evraklari yaptirdim. Iyi dilekleriniz,dualariniz icin tesekkurler. Hazir firsat varken havada guzelken Baharcigimla bulustuk
 Uzun bir muhabbet,mis gibi kahve esliginde gecen zaman guzel oldu. 
Hafta arasinda yillanmisligim,ahiretligim Sennuruma gittim. Bir zamanlarin cocuklariyken simdi cocuklarimizi biraraya getiriyoruz. Hayat cok guzel ve garip. Ilk orta okulda yanina oturdugum birdaha da kopamadigim nadir insan. Ben herseyimi onunla paylasirim. O kadar guzel yuregi var ki doyamadigim nadir guzelliklerdendir. Ilk cocukluk,evinde kaldigim,bayramlarda el opme faslindan sonra kactigim cocuklugum... Sen hic gitme hayatimdan kuzum
Gelelim bugun ki ganimetlerime. Watsons urunlerini cok severek alirim. Hem uygun hem cok cesitli ve kaliteli. Sari kutu da olan kendi markasi bira ozlu sac maskesi o kadar guzel ki. Hem saclari besliyor,uzatiyor hem de cok guzel sekil veriyor. Masa ve duzlestiriciye gerek kalmadan. Keratin bakim ve argan yagli maskesini aldim. Deneyecegim. Fikirlerimi paylasirim. Birde hep istedigim tonda ruj ve allik var. Yurtdisindan bir alligim var Chanel'in. Renk tonu cok guzel ama bitmek uzere. Hemen hemen ayni tonlarda.
Bu aralar mat ruj hastaligim basladi. Fiyatida iyiyken kaptim bir adet. Satis elemani arkadasin yonlendirmesi basarili oldu. Merak edenlere Nyc markasi.
Bu arada plates calismalarim mukemmel gidiyor. Istikrarli olmam da onemli tabi. Ben unutsam oglum hemen "anne plates yapmadin bugun unutma" diye uyariyor. Spor yapmak isteyip usenenlere onerim plates topu gercekten yardimci oluyor.
Benden bu hafta bu kadar. Sevgiyle kalin :)

Hiç yorum yok: