25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

BIR AILENIN DAHA IHTIYACLARI KARSILANDI

Bir aile daha ihtiyaclarina kavusacak
Iki cocuklu birisi icin destek vermeye basladik sizlerden de destek bekliyoruz

Melegimin ozel hazirladigi kahve devami yazinin icinde :)

Ve 2016 okunacaklar tamamlaniyor

Iyi aksamlar;
Oncelikle yazima ozel hazirlanan kahve tarifi ile baslayamak istedim. Eee ne demisler "bir kahvenin kirk yil hatri vardir" buyukler ne kadar da dogru soylemis. Ilk okul arkadasim ile hala gorusuyorum. Iki cocugu var. Bugun o tarafta isim vardi eee gitmisken ugramamak olmaz degil mi?
Ozel bir kahve karisimi hazirlamis. Neyse ben karisimi paylasiyorum.
1 tatli kasigi normal nescafe,bir tatli kasigi seker,azicik da su mikserle karistirip isittiginiz sutun uzerine ekliyorsunuz. Resmen disarida ictigim kahve gibi oluyor. Simdiden afiyet olsun.
Bir yardim kolim daha hazir. Ihtiyac sahiplerine ulastikca bende de inanilmaz bir mutluluk oluyor tabi. Ilgilenenler benimle iletisime gecebilir.
Kitaplarim geldi. Elimde ki kitap az kaldi. Bitirdigimde hangisine baslayacagim merak duygusu fazla. Okumak diyorum; ne kadar guzel. Keske herkes cokca okusa da baska seylere vakti kalmasa. Otobuste okumak en buyuk zevkim. Onca insan biniyor bosbos etrafi seyrediyor. Yazik gecen zamana demekten baska birsey gelmiyor aklima. 
Bu aksamlikta bizden bu kadar ben orgum ve kitabima doneyim. Malum pazartesi isbasi tahmin ediyorum ki cok vaktim olmayacak bazi seylere (okumak haric tabi)
Sevgiyle kalin..


Hiç yorum yok: