25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

Ya Hizir! Hizir Cem'i



Iyi aksamlar;
Isyerinde ki yogunlugum nedeni ile pek bir ilgilenemedim. Malum evde pc olmadigindan cok okuyamiyorum da. En yakin zamanda bir pc edinmem lazim.
Isim cok sukur duzene girdi. Kurumsal bir firmanin yonetici asistanligi gorevindeyim. Ilk baslar da cok gozum korktu uzun zaman olmustu boyle yogun tempoda calismayali. Ama bir hafta da hallettim ben ya :) Cok sukur. Bu hafta ablamla Umayim geldi. Cok ozlemisim. Pek birsey anlayamadim ama gormek bile cok guzel. Umay'i (tabi ablam ve abimide) o kadar cok seviyorum ki! Toprak neyse Umayda o benim icin. Yenge bali,lokum kizim😍
Bu aksam Hizir Cem'ine gittik. Oglum ilk defa Cem'e katildi. Ortalara dogru biraz bunalsa da guzel gecti. Hizir: bereket demek,darda kalana yetismek demek eee boyle olunca minnet duyaraktan orucunu tutmak Cem'ini yapmak gerekir.
Bu hafta sunumumu da gerceklestirdim
 Ilk basta kendi hazirladigimi sunacaktim ki bir yanlis anlasilmadan dolayi hocamin verdigini sundum. Pekte guzel oldugunu soylediler. Ozguven ve eksikligi konulu sunumdan da cok sey ogrendim.
Bu hafta benim icin cok guzel birsey oldu. 1. Sinif fotografimi ekledim ve ilkokul arkadasim sayesinde ilk ogretmenimi buldum. Yazistik. O kadar guzel bir tesaduf oldu ki! Telefon numaralarimizi aldik. Oglu Yildiz Teknik Uni. Okuyormus. Geldigi zaman kesinlikle gorusecegim. Ahhh benim mavi gozlu ogretmenim. Unutulmazim. Ne de guzel oldu sizi bulmam😊
Servis ile gidip geldigimden kitap okuma sansim yuksek. Sabahlari erken oldugundan pek okuyamiyorum ama aksamlari kesinlikle okuyarak zaman dolduruyorum.
Asta'nin Gunlugunden sonra Hayvan Ciftligini de bitirdim. Tek solukta okudugum eserlerden biriydi. Simdi Sol Ayagim'a basliyorum. Sanirim bu yil ki kitap hedefimi fazlasi ile dolduracagim.
Neyse benden bu aksamlik bi kadar sevgiyle kalin, malum sabahlari 5'te uyaniyorum uyumam lazim😊 iyi geceler

Hiç yorum yok: