25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

Isim,Asim,En Iyi Yol arkadaslarim (Kitaplarim)

Biri biter digeri baslar😉

Iyi aksamlar;
An itibari ile Tuzla tarafinda trafikteyim. Is cikisi bu ne trafik yahu...
Yeni ise basladigimi yazmistim. Cok firsatim olmadigindan detayli yazmadigimi biliyordum ki sevgili anne guncesi yorumu ile dedim hazir vaktim var yazayim. Simdi efendim ben Tepeoren taraflarinda bir fabrikanin yonetici asistanligimi dersin sekreteryasimi dersin insan kaynaklari destekcisimi dersin yapiyorum iste boyle bir is. Oglumun dogumundan once bir dershanede yonetici asistanligi yaparken yogunluktan cok sikayet ederdim. Sonra ki donemlerde is sanssizligim zamanlarini yasayinca isyan etmenin acimasizca kisiye dondugunu farkettim. Suan ki isim cok yogun. Surekli calan telefonlar,gelip giden insanlar,bitmeyen sorular ve evraklar... Uzar gider bu. Sabah bir basliyorum aksam servise binene kadar durmuyorum. Ama mutluyum,calisiyorum emegimi veriyorum.
Neyse is durumu boyle sevgili anne guncesi :)
Bu hafta kuzenimizin supriz dogumgunusunu yaptik. Esimin kuzeni ama ben ayri gormuyorum. "Kankisim" benim. Kotu gun dostum. Cok seviyorum. Ilk baslarda cok enteresan gelmisti bana. Ama zaman gosterdi. Aslinda gorundugu gibi olmadigini.

Tekrardan nice guzel yillara kuzis Ozgecan😍
Oglumla baya koptuk. Aksamlari biraz vakit gecirmeye calisiyorum ama ona yetmedigini farkediyorum. Birde erkek annesi olunca surekli bogusmak istiyor. Oyun anlayisi boyle napalim :) Neyse haftasonlari artik. 
Bizde durumlar boyle. Bugun blog icin "mim"olayinida ogrendim. Gayet mantikli ve eglenceliymis. Bu arada biten kitabim "Sol Ayagim" Normalinde biyografi yazilarindan pek hoslanmam ama bu kitabi okumayan varsa hemen temin etsin derim. Iyi ki okuduklarim arasina girdi. Bakalim diger kitabim nasil,gorecegiz
Saglicakla kalin...


Hiç yorum yok: