25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

GÜNAYDINNNNN :)

Herkese günaydın;

Hazır fırsatını bulmuşken iki kelam edeyim dedim. İş yoğunluğum azalmaya başladı. Daha hakim olarak benim de neredeyse birinci ayım dolmak üzere.
Diksiyon kursum bitti. Şahane bir sunum,sınavlardan alınan 95-100 puanla sanırım güzel bir eğitimi tamamladım. Bana kattığı mı? Saymakla bitmeyecek derece de fazla şeyler var. Mesela;
Malumunuz bir firmanın yönetici asistanlığını yapıyorum. Şimdi gelen telefonlarda insanlara ilk olarak '' Kalkancı, Sevda ben,size nasıl yardımcı olabilirim'' arayanlar direk konuya giriyor. Tabi diksiyon öğretti ya ''size hitap edebilmek için isminizi öğrenebilir miyim'' ile aslında bende karşımdakine güzel şeyler kattığımı öğreniyorum. İyi ki bizi biz yaptınız Suzan hocam.
Neyse gelelim işe başladığımdan itibaren serviste yalayıp yuttuğum kitaplarıma. İlk olarak Asta'nın Günlüğünü bitirdim. Harika harika harika bir eser.
İkinci olarak Hayvanlar Çiftliği. Bende çok bir şey ifade etmedi desem yeridir. Sanki böyle araya alınmış,yense de olur yenmese de tarzı bir eserdi. sonra Sol Ayağım kitabını okudum. Yine muhteşem bir eserdi. Peşine İnsanlar ve Fareler. Yani bunun içinde ehh diyebilirim .Şimdi elimde Enginar Mevsimi var. Aaaaa bak bu eser için söylenecek çok şeyim var. ama bitmesini beklemem lazım. Sanırım bu yıl hedeflerimin fazlasına ulaşacağım. Tavsiyelerinize ihtiyacım varrrrr.

Bu hafta dostlarla yine bir Kadıköy Leman Kültür yaptık.Oranın bir müdürü var. Seyit Bey. Yıllarca yurt dışında yaşamış. Şimdi geri dönüp artık burada yaşamaya karar vermiş. İyi ki de böyle bir karar almış.Sayesinde gittiğimizde enfes çilek nane karışımı bomontisinden yudumluyoruz. Bu mekanı çok seviyorum. Kadıköy'ün üstümde ki etkisinden midir,mekanın samimi ve çekiciliğinden midir bilemedim. Ama bana çok iyi geldiği kesin.
Bu hafta yengesinin kuzusu geldi.Umayımmmmm ''yenge'' demeyi öğrenmiş.Kuzum benim şaka maka 2 yaşına girecek ya. Çok sevdiğimmmmm. Güzel kızım. Gelince iki çocuklu anne gibi oluyorum. Oğluma ''abiş'' arada banada ''anniş'' diyor ya ölüyorum resmen. Sıkıştırdığım köşe de yiyip bitiriyorum ballı lokmayı. Tabi oğlumun da artık büyüdüğünü kocaman bir abi olduğunu görmek ayrı bir mutluluk.
Benden haberler böyle.Yakın da şu öğrendiğim ''mim'' olaylarına da bir el atacağım :) Sevgiyle kalın,iyi hafta sonları...
yeni köşem ve her zaman ki gibi kahvem

biten bir bere daha :)

böyle aşk ile bakan adama hayran olmamak elde değil,solyanım

biten diksiyon ses kutluyoruz

dostlarla kaçamak

canparçalarım

yöneticilerim,pek tatlıyız ki 



Hiç yorum yok: