25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

TAVSIYELER VE MIM

Iyi aksamlar blogcanlar;
Bu aksam sizlere deneyimlerimden sonra ki tavsiyelerimi anlatayim dedim. Ise basladigim icin artik kendim icin de birseyler yapmanin zamaninin geldigine karar verdim. Ilk olarak (ne kadar bugday tenli olsamda) solariuma girme karari aldim. Onun bronzlugunu seviyorum. Ozellikle bayanlarin regli donemlerinde karin ve bel agrisina birebir. Bu soguk gunlerde hem ideal hemde calisan bayanlar icin hafif makyajla gunu kurtaracaginiz birsey. Tavsiye ederim. Ikinci deneyimim kalici oje. Dun aksam yaptirdim. Ozellikle acik renk olmasinin sebebebi gunluk hayatta herseye uyum saglamasindadir. Ustune oje surebiliyorsunuz. Sildiginizde gitmiyor. 2 hafta omru var. Calisanlar icin ideal tavsiyelerimden.
Son olarakta son zamanlarda ogrendigim "mim olayi. Bende soyle bir kac kisiyi mimlemek istedim. Artik yanlisim varsa affola. Ogrenme asamasindayim malum.
Ilk olarak;


Hadi bakalim sanirim boyle oluyor. Sorularim da;
1. En son okuyup etkilendiğiniz kitap
2. En son izleyip keyif aldiginiz film
3. En sevdiginiz blog
4. Yapmaktan nefret ettiginiz ilk sey
5. "Keske" dediginiz bir an
6. "Yapacagim" dediginiz idealiniz ( yada basardiginiz)


Sevgilerle...



Hiç yorum yok: