25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

Biten Kitap,Başladığım Kitap ve Haftasonu



Günaydın;

Havalar iyiden soğumaya başladı.Sonbahar çocuğu olarak en sevdiğim aydır. Bunalmadan gezmeler,tozmalar yorgunluk hissettiğinde evde battaniye altında pineklemeler bla bla :)
Neyse severim ben sonbaharı. Hazan mevsiminin renkleri burcum itibariyle (Başak) hep bir etkiler beni. Bu yıl çok niyetlendim Bolu Yedigöller tarafına gidip fotoğraf çekmek kısmet olmadı.Seneye artık.

Bizde durumlar aynı.Yoğun iş temposu,akşamları Toprakla ilgilenme varsa gidilecek yerlere gitme derken günü kapatıp sabaha uyanışa şükretmek. Hafta sonu ablam,eniştem ve Umay'ım ile Moda Uçurtma Festivaline gittik.Tabi festival o kadar kişinin katılım isteğine rağmen ileri tarihe ertelenmiş. Neyse bizde yılmadan aldık uçurtmalarımız çocuklarla eğlendik.

Dün eski bir arkadaşım ile görüştüm. Hani derler ya ''Hayat hep sürprizler ile doludur'' gerçekten bunu gördüm. Konunun detaylarına girmek istemiyorum ama kendisini ve özverisini takdir ettim.Sen hiç üzülme tatlım Allah gerçekten insanlara büyük sınavlar verir,dersini başarı ile tamamlama fırsatını yakaladın sen.Bak gör bizde büyük sınavlar veriyoruz.Şuan için sadece yaşadıklarımıza seyirci kalsalar da elbet çirkin yürekleri bir gün bu acıların bedelini ödeyecek.Ama yarın ama yarından da yakın!

Neyse;
İçimizi acıtan şeyleri bir kenara bırakalım.Malum dostlarımız sevincimiz ile sevinirken düşmanlarımıza prim vermemek lazım!

İstanbul'un Şanslı Fahişesi;

Okuduğum tarih ile kadın bağlantısını taşıyan bir romandı.Ve kadının gücü! Ve kadının zekası! Ve kadının mücadelesi! Gerçekten etkileyici ve akıcı bir dili vardı.





Sıradaki kitabım.Seviyorum Sarah Jio kitapları okumayı.Bakalım nasıl bir hikaye bekler beni.

Sevgiyle kalın...



2 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Keyifli okumalar diliyorum :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Gamze :)