25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

YARDIM DESTEĞİNİZ İÇİN OKUYUN,PAYLAŞIN LÜTFEN


İyi akşamlar;


Bu fotoğrafta gördüğünüz çocuk şiddet gören annenin sadece birtane kuzusu.
Anne bana ulaştı. Üç çocuğu olan ve malesef şiddet gören bir aile. Bildiğiniz üzere benim facebook da yardım elini uzatmaya çalıştığım bir grubum var. Anne bana durumunu izah etti. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Sizlere de ulaşmak istedim. Olur ya Isparta da olan vardır belki. Yada kocaman yüreği ile bende bir kaç birşey gönderebilirim diyecek vardır.

Bu konuda yardımcı olmak isteyenler için aşağıda detaylı şekilde notum olmakla beraber,yazımı paylaşarak da çok büyük destek olabileceğinize inanıyorum.
Şimdiden kocaman yüreklerinize sağlık.

ANNE İÇİN;
38 beden kıyafet - 38 numara ayakkabı

ÇOCUKLAR İÇİN;

3 yaş kız - 25 numara ayakkabı
5 yaş erkek - 29 numara ayakkabı
7 yaş kız - 31 numara ayakkabı

BEZ GÖNDERMEK İSTERSENİZ VE MAMA ÇOK SEVİNİR.ÖYLE SÖYLEDİ ANNE :)

ADRES İÇİN İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ.


Hiç yorum yok: