25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

2016 OKUMALARIM VE YILI KAPATIŞ


Herkse Selam;

Öncelikle barış dolu sağlıklı bir yıl dilerken malesef 2017 hepimiz için hüsranla başladı. Reina'da yaşanan saldırıyı kınamak bile yetmezken sadece ölenlerin arkasından bol dua etmek,yaralananlar için geçmiş olsun diyebiliyoruz. Malesef ki yaşanılmaz hale geldik. Sokakta yürürken ''Acaba bugün oğluma kavuşabilecek miyim?'' diye düşünürken buluyorum kendimi...





2016 yılını herşeye rağmen 40 kitap okuyarak bitirdim. Ne kadar iyi veya kötü bilemedim. Hiç okumamaktan dolayı iyi gibi görünse de çıtayı yükseltmek lazım.

Piruze ile seneyi kapatmak güzel oldu. Şam'da yaşayan bir gelinin hikayesini anlatan eser,okunurken damakta güzel bir tat bırakıyor. Tavsiye ederim.




Durumlarda değişiklik malesef yok. Eşim biraz biraz toparlanmaya başladı. Ama her cümlemizin başında mutlaka bir kayınvalidem geçiyor. Özellikle konuyu açtığım zamanlar çok oluyor ki,acı yaşandıkça törpüleniyor mantığındayım. Birşeyleri kapatmak,anımsamamak kişiye sadece daha çok acı verdiği gibi derpresyona da sokar. Kendimce yaklaşımım bu yönde.
Benim de kendime göre çok güzel hayal kırıklıklarım oldu işte. Aslında beklediğim hatta çok defa şans verdiğim birşeydi. Neyse ki artık elimi eteğimi çekmiş durumdayım kendilerinden. İçim bir ferah,bir rahat,bir huzurlu...
Sadece yaşattıklarından dolayı Allah!a havale ediyorum özellikle de bunları yaşamama sebep olanların birebir aynı şeylerin daha beterini yaşamalarını ümit ediyorum. Ki Allah bu güne kadar beni hiç yanlız bırakmadı. Şükürler olsun ki.
En çokta gerçek yüzlerini (bildiğim ama beklediğim) tamda istedikleri zaman göstermeleri hoşuma gidiyor. ''Bak diyorum yanılmıyorum! Sen gerçekten benim için böyle düşübiliyormuşsun! Yapmacık sevgin saygın bu kadarmış''
İnsanlar hep bekledikleri şeyleri karşısındakine göstermeden yaşarlar. Kendi ihtiyaçları olduğunda da aynı şeylerle karşılaşınca kırılırlar. E be vicdansız,hayırsız ''El eli el de döner yüzü yıkar'' babannemin sözüdür daha ne istersin. Sen benim yanım da oldun mu? Sen bana emek verdin mi?
Yapma!Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma!
Neyse içimi bir güzel yazıya da döktüm. Ohhhh be deşarj oldum :)

Bu arada ciddi bir salgın söz konusu. oğlum ve ben nasibimizi aldık. Lütfen sağlığınıza dikkat edin. Sevgiler...


4 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Can'ım benim çok haklısın insan konuştukça acı daha bir törpüleniyor.... ama hiç geçmiyor... bizim de hep dilimizde annem.. "annem şimdi şöyle derdi, şimdiye kadar aramıştı, şöyle yapardı" derken buluyorum kendimi, bazen de sessizce gözyaşımın aktığına denk geliyorum......
İnanıyorum ki annem şimdi en güzel yerde ve bizi görüyor..dualarımız onunla, onun da duaları bizimle....

Okuma sayısı hiç önemli değil aslında biliyor musun Sevdam. Çünkü önemli olan okumak. Ki 40 sayısı gayet de iyi bir sayı bence... Piruze çok çok dokunaklı bir kitaptı....

Acı tecrübeler nasıl da olgunlaştırıyor dimi.. kimsenin yaptığı gerçekten de yanına kalmıyor. Umarım daha fazla üzülmeden düzelir birşeyler kuzum...

Geçmiş olsun, kimle konuşsam hasta, havalar bi biraz sıcak bi soğuk, ayaz... toparlanamadan tekrar hasta oluyoruz.
Öpüyorum siziiii :))

Unknown dedi ki...

O kadar güzel şeyler yazmışsın ki,düşüncelerimi okuyan insan, her zaman her şekilde koşulsuz yanımda olan insan
iyi ki hayatımdasın ve biz iyi ki acıyı,sevinçi,hüznü birlikte yenebiliyor,tadabiliyoruz.
Seni çok seviyorum.

Nil dedi ki...

Hayal kırıklıkların için çok güzel demişsin. Üzülsem mi gülsem mi bilemedim. Allah'a havale et, içini rahat tut. Gerisi kendiliğinden gelir. Kötü ama gerekli tecrübeler.

Kitap sayın küçümsenmeyecek kadar iyi. Ben 2017 ye 30 kitap hedef koydum. Dün birinde 120 sayısını görünce utandım hedefimden.
İyi okumalar. Sevgiyle kal arkadaşım.

Unknown dedi ki...

içimi dökmesem rahat etmezdim :) benim ki biraz tatlı bir kırgınlık sitemi gibi oldu arkadaşım hem gül hem ağla modunda
yani az çok yaşadıklarımızı paylaştım acılar içerisinde geçen bir yıl oldu kendimi kitaplara kaptırdım keşke biraz daha okuyabilseydim ama anne olunca bazı durumlarda kendine zaman ayımak malesef zor oluyor bakalım bu yıl hedef koymadan devam edeceğim dilerim daha fazla olur
sanada şimdiden keyifli okumalar canım sevgiyle bol okuma ile kal :)