25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

İZLEDİM,OKUDUM



Herkese Selam;

Bu haftayı eksiksiz geçirdim. Film izleyip kitap okuyunca ne yalan söyleyeyim kendimi eksiksiz ve şanslı hissediyorum. Az çok yazmışımdır televizyon dizileri,programları bana göre değil. Sadece eski Türk filmlerini seyrederim. O benim ayrı bir tutkumdur. Özellikle hava yağmurlu,ev temiz,kahvem abur cuburum yanımda ohhhh değmeyin keyfime. Neyse konuyu dağıtmadan eskiden tam bir televizyon tutkunuydum. İzlemesem de açık olacak . Ama zaman ilerledikçe düşünceler değişiyormuş (ki ona da farklı bir yazımda değineceğim) bende de bazı düşünceler,tavırlar,zevkler değişti. Televizyon en başta sayacaklarımın arasında. Bende servis yolunda kitap okumayı,uyku zamanına doğru film seyretmeyi alışkanlık haline getirdim. Çok keyif alıyorum. Aslında izlemem gereken belli başlı klasikler var onları kış mevsimine saklıyorum.Yaz dönemine daha çok tavsiye ve romantik komedi izlemeyi seviyorum.İzlediğim film de tam olarak zamanınızı eğlenerek geçireceğiniz,aynı zamanda izlerken yüreğinizin burkulacağı bir film. Merhaba,Benim Adım Doris. Tavsiye eder film için tavsiyelerinizi beklerim :)



Ve haftanın kitabı. Kayıp Gül. İlk baştan itibaren sayfalarını büyük bir keyif ile çevireceğiniz tarz da bir eser. Ben okurken çok düşündüm,çok etkilendim ve çok keyif aldım. Bir insanın yaşayabileceği ve hayatı içinde hayrete düşebileceği her şey var bu kitapta.
Aynı şekil de kitap önerilerinizi de bekliyorum. Şimdiden keyifli okumalar :)




Hiç yorum yok: