25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

HAFTA SONU KAÇAMAĞIMIZ BURSA VE MÜCEVERLERİ (CUMALIKIZIK,MUDANYA,SAİTABAT ŞELALESİ,TİRİLYE)

Her zaman etkilemiştir kimler dünyaya geldi,kimler gözlerini kapadı ne acılar ne sevinçler yaşandı...

Kırk yıl hatrın var mıdır?

Tirilye bir eski yapıtın kapısından bu kare.Erlekler geldiğinde tokmağı,bayanlar ise zili çalarlarmış.Kapıyı açan ona göre hareket edermiş.

Gezi ganimetleri ile günün son kahvesi de içildi. Hep istediğim sunumluk kasa tepsiden buldum kiiii :) 
Sana da var gülo 


Ve sevdiğim,yüreğim,kıymetlim,amacım,herşeyim...
Anlık yakaladığım bir kare.Filtresiz bir fotoğraf oldu.Pek beğendim,paylaşmak istedim.



Paşam ile geçirilen harika ötesi dakikalar. Çocukları mutlu etmek o kadar kolay ki,sadece vakit geçirmek mutlu bir insanın varoluşu için en büyük etken.

Evet gelelim tur maceramıza.Facebook üzerinden keşfettiğim Tatile Özlem adında bir grup.İlk defa denedik.Memnun kaldık.En beğendiğimiz tarafıda hem uygun olması hemde ekstra hiçbirşey için ücret ödemememiz.Tavsiye ederim.Tek başımıza olsak bu kadar yeri gezmek zamanlama açısında isabet ettirmek çok zor olurdu. 
Ben en çok Tirilyeden etkilendim.Çok güzel yapıtları olan bir yer.Rumlar ile Türklerin birarada yaşadığı dönemleri çok güzel anlatıyor.Evlerin birbirine yakın olması bahçesiz olması geniş sokakların ortak yaşamlarında ne kadar hayat bulduğunu gördüm.
Birde Cumalıkızıkda ki Cin Aralığı sokağı  dünyanın en dar sokakları arasındaymış.Yunanlıların Osmanlılarla mücadelesi sırasında kaçtıkları yer olarak aktarıldı bizede.
Herkese keyifli günler :)


Hiç yorum yok: