25 ya┼č─▒nda bir delilik yap─▒p anne olmaya karar verip bu yolda emin ad─▒mlarla ilerleyen ve kendisi g

IMAJ DEGISIKLIGI IYIDIR­čśë

Selam;
Kendimi bugun temizlige adadim. Hazir elim degmisken ufak dokunuslar da yapmayi ihmal etmedim hani ­čśü koridorumuzun bu kosesin de iki adet manzara tablosu vardi. Esimin pek icine sinmediginden bir yillik vadelerini bugun doldurdular. Saksim ve ciceklerim balkonumdaydi. Gozluk cercevemizde yillar oncesinden alinmis kendisine uygun yer bulmak icin ucra koselere itilmisti. Neyse ki bugun yerini aldi. Ben begendim birde sizin fikrinizi alayim istedim. Boyle ufaktan bahar havasi estirmek icin cabaladim ama ­čśë
Sevgiyle kalin­čśë

6 yorum:

anne g├╝ncesi dedi ki...

├çok tatl─▒ olmu┼č her ikisi de...yalniz ben ┼č├Âyle d├╝┼č├╝nd├╝m ikisi ayr─▒ ayr─▒ daha g├╝zel yanyana olmam─▒┼č sanki...nacizane fikrim.

sevda toptas dedi ki...

Nacizane fikriniz icim tesekkurler :) aslinda bana da biraz oyle geldi ama tablolar nedeni ile iki civi olunca biraz mecburiyetten biraraya gelmek zorunda kaldilar daha sade birsey alana kadar idare ederim diye dusundum

Nesrin dedi ki...

├çok g├╝zel olmu┼č , bug├╝n ├živi ald─▒m ak┼čam yeni foto─čraflar asaca─č─▒z ko├ži┼čko ile :) de─či┼čiklik iyidir:)

G├╝l┼čah ┼×ahin dedi ki...

De─či┼čiklik iyidir Can. Sadece g├Âzl├╝k ile saks─▒ yan yana pek olmam─▒┼č ki sende bir ├Ânceki yorumda gerek├ženi yazm─▒┼čs─▒n.
Yeni d├╝zenlenmi┼č fotolar─▒ bekliyoruz bal─▒m. :)

sevda toptas dedi ki...

Cok tesekkurler aynen katiliyorum degisiklik cok baska fotolari bekliyoruz o zaman­čśë

sevda toptas dedi ki...

Saol gulo evet degisti hatta daha da sadelesti en kisa zamanda yeni hali ile kardinizdayim­čśë