25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

YARDIM KAMPANYAM

       
           

                     https://www.facebook.com/groups/915526955168859/

Yukarıda ki linke tıklayıp sizlerde destek olabilirsiniz.Ben inanarak başladığım bu yolda ilk adımı attım,bugün Bursa Eşref Ergin İlk-Ortaokulu 30 çocuğun ayağını soğuktan korudum.İhtiyaç doğrultusunda ulaştığım güzel insanlar ile bu yola ilk adımımı attım.
Tesadüfen bir forum sitesinde gördüğüm öğretmene ulaştım. Konuştum Bursa'da öğretmenlik yaptığını aslında doğuda ki kadar ihtiyaç sahibi çocuğun olduğunu söyledi.Ben bu işe kitap toplayarak başlamak istedim.Bu grubu kurdum 500' e yakın insanı kitap kampanyası için davet ettim ve gördüm ki insanlar çok duyarsız.Üzüldüm ama ümidimi yitirmedim.Gerek arkadaşlarıma,gerek sosyal medyaya gerekse gittiğim kuaföre kadar kampanyadan bahsettim.Derken dün öğretmenimden mail aldım.Bana inanmıştı ve eksik listesini göndermişti.Kabul ediyorum ilk başta listeyi görünce korktum ''ya başaramazsam?'' diye.Öyle ya daha kitap toplamayı başaramamıştım.Derken hemen çalışmalarına başladım.Çok sevdiğim saydığım bir abim vardı.Direk onunla paylaştım.Sayfasında yayınlamaya başladığı an  30 adet bot için destek veren birisi çıktı.Sonuç mu? Aşağıdaki fotoğraf anlatıyordur :)
Biz bugün 30 çocuğun ayağını üşümekten kurtardık.




Hemen kargosunu gerçekleştirdi.İnanın başardım.Hala yüreği yardım için atan birileri varmış.Gördüm.Şuan eksik kalan şey 7 - 12 yaş kız ve erkek mont ihtiyacımız.Belki sizlerinde elinizde çocuklarınızın giymediği montlar,kitaplar vardır.Sizlerde çocuklar için bir umut olabilirsiniz.Ne dersiniz!Hala vicdanınızın olduğuna inanarak destek olmanızı temenni ediyorum.''çocukları bunaltacak tek şey sevdimizdir'' sloganı ile...

Eşref Ergin İlk-Ortaokulu Ahmet Yesevi Mahallesi Balat Caddesi No: 30. Nilüfer/BURSA
adresine gönderebiliyorsunuz.

Hepinize şimdiden iyi yıllar,bol destekli günler diliyorum.Grubuma bekliyorum.Sevgiler...


Hiç yorum yok: