25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

ÇOCUKLARA KALKAN ELLER KIRILSIN,KAYSERİDEKİ VAHŞETE TEPKİSİZ KALMA


 Peygamber efendimiz (s.a.a) buyurmuştur:
"Çocuklarınız ağladığında onları dövmeyin; çünkü ilk dört aydaki ağlamaları 'lâ ilâhe illallah' zikridir, ikinci dört aydaki ağlamaları Peygamber'e (s.a.a) 'salâvattır', üçüncü dört aydaki ağlamaları ise anne ve baba hakkında duadır."



Sabaha karşı 05.00 gibi oğlum uyanıp ''Anne biraz kaçırmışım,üstüm hep ıslanmış!'' diye ağlamaya başladığında önce üstünü değiştirdim,sonra olabilirliğinden bahsedp sımsıkı sarıldım.İşe giderken sosyal medyada şahit olduğum videoyu izlerken...
İşte kelimelerin,vicdanımın yüreğimin,adaletin sessiz çığlıklar attığı noktadaydım.Videoyu izlerken dilimden dökülen çirkin sözlere,gözyaşlarıma ve o an orada olup insan görünümlü şeytana veryansın etmek istedim.Neden?Benim çocugum aynı olayı yaşarken benden destek ve teselli görürken o çocugun günahı neydi?Sorguladım,isyan ettim.tüm gün olayın şokunu yaşamaktayım.Öyle ki videoyu tamamlayacak gücüm kalmadı.Allahımmmmmmmm nasıl bir sınavdır bu?O çocugun yaşadıkları nasıl bir vahşettir.Peki o çocuk büyüdüğünde nasıl bir psikoloji ile insanları sevecek?Nasıl kadına şiddete dur diyecek? Değilmiydi ilk şiddeti kadından görmesi!Annesi nerededir bilinmediğinden yaşıyorsa kimbilir nasıl acı çekmiştir.Ya ölmüşse?Bu azabı nasıl kaldıracak!
Tükendim,yoruldum ve anne olmaktan utandım!Bu olmamalı.Dünyaya getirmemiş bile olsan bir insan evladına bu yapılmamalı.Hayvan bile içgüdüsü ile yavrularına sahip çıkarken sen düşünen varlık sen neyin forsundasın?Sen acımasız,ölümün bir nefessizliğe bağlıyken varoluşun kıymetlisi bir insana özellikle bir çocuga nasıl bunu yaparsın.Kelimeler tükendi.İnsanların tepkisi fazlası ile arttı.Bunlar şahit olduklarımız.Hele birde göremediklerimiz var.Acımasızsın hayat çok hemde...



Bu benim kıyamadığım.Allahın en güzel emaneti.Gözünün içine bakmaya kıyamadığım.Sende Kayseride ki olaya tepkini göstermek istiyorsan çocugunla böyle sevgi dolu fotografını #cocuklarakalkanellerkırılsın ile tüm sosyal medyada paylaş.Rica ediyorum duyarsız kalma!Çocukları bunaltacak tek şey sevgimizdir.Ötesi değil.Elini vicdanına koy ve tepkini göster.


#cocuklarakalkanellerkırılsın


Hiç yorum yok: