25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

RUHUMUN ARINMA DÖNEMİ

Merhabalar;

Bugün çok enteresan bir durgunluk var.İçimi dökeyim dedim.Yazmak ruhumu dinlendiriyor,sıkıntımı arındırıyor.Dün ablamlar bizdeydi.Evin içi iki çocukla curcuna halindeydi tabi.Oyuncaklar her yerde,kitaplar savrulmuş halde,bizim bızdıklar bir oraya bir buraya koşuşturma halinde.Ama en güzeli onların mutlu hatta musmutlu olması.Neyse eşim,ablam ve şahsım adına 2. çocuğun gerçektende insanı yıprattığı kanaatine vardık.Ne diyoruz ''Allah isteyen ve hak edene versin'' çok amin :)

İş yerinde bir durgunum işte.Böyle bir enerjim düşük,iş güç bekler bir daralmış haldeyim.Neyse bugünde böyle olsun.Yarın toparlanmak lazım :) Kitabım güzel gidiyor.Okumaktan keyif alıyorum, fakat sanki çok fazla sade.Yani kitabı okurken klasik Türk dizisi izler gibiyim.Malumumuz tv ile aramadaki ilişki tamamen bittiğinden. Bakıyorum da izlenecek doğru düzgün program yok.Sadece ''O Ses Türkiye'' takıldığım program.Bu arada işyerinde kiralama gerçekleştirdim.Çok mesudum :)

Aklıma gelmişken eklemek isterim.Yakın arkadaşımın kızı 2 gündür hastanede yatıyordu. Zatürre virüsü kapmış.Birçok kişiden de duydum.Bu aralar çok salgın.Grip altyapısı ile başlayıp,iyi bir dinlenme süreci olmazsa direk zatürre çeviren yaygın bir mikropmuş.Aman Allah korusun hastalık dönemi çok çektiğimden sizlerde dikkat edin.Avm ile bu aralar bir alaka kesmek lazım.Oğluma antibiyotik kullanımını kestikten sonra hastalıkla direnmeyi çok güzel öğrendi.Sürekli çıkan ateşler,öksürük nöbetlerinden kurtulduk.Nutrigen kış şurubu takviyesi ile desteklememde olunca değmeyin keyfimize :) Aman çocuklar hasta olmasın ya çok zor atlatıyorlar :(

Konu başlığım ve yazmak istediğim konu aslında ruh temizliği ve arınması.Ben yeni bir yıla girerken hep bu dönemlerde böyle hissederim.Tek istediğim sağlık olduğundan öyle çok şeyler kafamı kurcalamaz.En büyük hayallerimi gerçekleştirdiğimden.Geriye normal ve en çok istediklerim kalıyor tabi.Gezmek,keşfetmek ve okumak.Ve gerçekleşseceğine inanıyorum.Ruhumunda arınma dönemine hazır olduğunu hissediyorum,hayallerim ile.
Enişte ve hala armağanı bu defa büyük oldu :) Gece gece yüzündeki gülümsemeyi,sevinci,gözlerinin ışıldamasını bir görseniz.Bir çocugu mutlu etmek o kadar önemli ve kolay ki.Teşekkürler Gülo ve abimmm :)
Son olarakta başlattığım imza kampanyamın olumlu sonucuna değinerek yazımı bitireyim.Malum Altın Kelebek Müzik Ödülleri gecesinde Mustafa Cecelinin seslendirmeye çalıştığı deyiş,bir alevi olarak önce beni ve bizi çok rahatsız etti.İnsanların inanışları ile bu kadar kolay dalga geçilmez.Saygı duyma zorunluluğu vardır.Bu şekilde okumasınlar.He çok istiyorlarsa da bir adabını öğrenmek lazım.Neyse hala devam ediyor imza kampanyam.Ama beklenen özür geldi.İnsanları kazanmak varken neden bu şekilde gönüller kırılır,anlamsız.Her insan kendine yakışanı yapmalı!

https://www.change.org/p/kamuoyu-altin-kelebek-alevi-derneği-kartal-cem-evi-mustafa-ceceli-alevi-deyişi-değiştirmesin-söylemesin

Yukarıda ki link işinizi görür.Şimdiden desteğiniz için teşekkürler.Bol bol güzel şeyler düşünerek ruhunuzu arındırmayı unutmayın.İyi haftasonları :)



Hiç yorum yok: