25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

OLUMLU GİDEN GÜZEL ŞEYLER...

Merhabalar;

Öncelikle havalar soğudu aman dikkat edelim,malum hastalıklar çok kötü etkiliyor.Bende durumlar iyi sayılır.Mutluluk,üzüntü,kırgınlık,sevinç,başarı...Bu aralar hepsini fazlası ile yaşıyorum.Her zaman ki gibi ''yaşamam gerekenler'' deyip devam ediyorum.

Öncelikle ailemin aldığı karar var tüm haftamı dolduran.Muğla/Ortacadan ev alındı.Hayırlısı ile işlemler tamamlandı.Bir kaç aya taşınılacak.Mükemmel ötesi bir yer. Kayınvalidemler orada yaşıyorlar.Gitmekten büyük keyif aldığım yerdir.İnsana huzur veren doğası,denizi,insanları gerçekten yaşanılacak yer.

Sonra; daha öncede bahsettiğim gibi emlak işinde yeni olduğumdan ilk kiralama işlemini gerçekleştirdik.Patronlarımızın desteği ile oldu tabi.İnsan bir şeyler başarınca çok iyi hissediyor kendini.

Bu arada kitabım bitti.Sabahattin Ali ''Kürk Mantolu Madonna'' çok etkiledi.İnanılmaz güzel bir kitaptı.Şiddetle tavsiye ediyorum.Ve günün en güzel haberi.İşim ile ilgili olarak bugün yazar Ayşegül Çiçekoğlu ile tanıştım ve bana ''Sen Benim Kaderimsin'' kitabını imzaladı.İlk defa bir yazar ile bu kadar içli dışlı muhabbet ettik.Çok samimi,sıcakkanlı,güler yüzlü ve evinin her köşesinde bir kütüphane ahhhh mest oldum.İleri de istediğim şey evimin her köşesini kitaplarla doldurmak.Bir kez daha anladım ki kitaptan örülen duvarlar içinde yetişen insanlar hep güzel düşünüp,güzel şeyler aktarıyor.


Üzüntüm konusuna değinmek istemiyorum.Sadece ''degeri kaybedilince anlaşılacak şeylerin kıymetini bilmek'' diyorum.Offfff,neyse..

Herkese keyif dolu haftasonları diliyorum...

Hiç yorum yok: