25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

KITAP LISTEM TAMAMLANIYOR




Iyi aksamlar😊Bu sabah oglumla basbasa kahvaltiya gittik. Malum hastalik surecimizde evde dinlenerek gecirdiginden temiz havaya ihtiyaci vardi. Bizim gelenegimizdir. Bazen baba ogul bazen anne ogul bazen tum aile cikariz boyle kahvaltilara. Toprak Cem'de cok keyif alir. Donuste kitapcimiza ugradik. Hem oglum hemde ben kitaplarimizi aldik. Oglumda cok duskundur kitaplara. Gider,dolasir gozune hos geleni alir okurum. Bende eksik listemi tamamlamasi icin Sevgi ablaya verdim listemi. Elinde bulunan Bogurtlen Kisi, Fareler ve Insanlar, Sol Ayagim kitabini aldim. Cok heyecanliyim. Bir an once okumak istiyorum. Bu arada ipciden kendime yeni ipler de almayi ihmal etmedim. Bordo berem yoktu kiii (doyamayacagim bu ormelere ben doyamayacagim)
Biz de durumlar boyle. Sizlerden ne haber?
Dun aksam Rize'ye yardim kolimizi gonderdim. Cok mutlu oluyorum ya. Insanlarin dilinde ki dualara eslik etmek. Kac kisi oglum icin dua etti. Bana yetiyor. Sukur sebebi olan herseye minnettarim. Bu arada babama "koah" teshisi konulmus. Sigarada kullanmiyor. Nasil oldu anlamadik. Birkac yere daha goturecegiz.
2016 guzel basladim. Dilerim olumlu bir sekilde saglikla devami gelir. Pc sorunum oldugundan telefondan yazabildigim bu kadar oluyor.
Simdilik sevgiyle kalin😍😘

Hiç yorum yok: