25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

KORDON KANI BAĞIŞI

http://www.onkim.com.tr


Günaydın herkese;
Biz uyandık kahvaltı faslımızı atlattık şimdi paşamın oyun keyfini bırakıp sizlerle önemli bir konuyu paylaşmak istedim.Oğlumu 2011 eylül ayında doğurdum.Doğumuma iki hafta kala bir avm standında Onkim'in katologuna denk gelmiştim.Tam olarakta aradığım şeye ulaşmıştım.Toprak Cem'in kordon kanını bağışlamak niyetindeydim.Gerekli telefon görüşmelerinden sonra  bilgi alışverişimizi gerçekleştirdik ve doğumumun olacağı sabah Onkim görevlileride beni bu mutlu günümde bekleyerek paşamın  daha anne karnındaki ilk paylaşımını gerçekleştirdik.Bir damla kan   olarak bilinen o kök hücre kimbilir kimin hayatını kurtardı.Şimdilik çevremdeki insanları bu olaya yönlendirmeye çalışıp çabalasamda toplum olarak bilinçlenmenin önemini hissederek sizlerlede bu nu paylaşmak istedim.Lüften duyarlı olalım ve yaşamaya hakkı olan herkes için harekete geçelim,geçirelim...
Sevgiyle kalmanız dileğiyle...

Hiç yorum yok: