25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

Çatıdaki Hayattı...

Ne yazıkki insanoğlu acıkınca kendisini doyurabilen,üşüyünce kendini koruyup ısıtabilenken hayvanlar için aynı şey sözkonusumudur tartışılır.Balkonumdan dışarıyı seyrederken  objektifime takıldı bu masum güversin.Neydi aradığı?Bir parça ekmek mi?Bir yudum sumuydu?
Bence aradığı sıcak bir eldi.Sevgiydi.Sadakatti.Hayvanların masumane görüntüsüne neden insan eli çekinirdi?Faydamızın olmadığı bir devirdeyken neden zarar verirdik.Oysa ki onlar bize görüntü güzelliği vermezmiydi.değilmidir ki çoğumuz yemek yemeyi reddeden çocucugmuzu camdan,balkondan ''bak kuş uçtu,kedi geçti'' diye oyalayıp huzura ulaşanlardanız.Derdimiz neydi sizlerle masum kanatlılar :(
Her canlı kadar bakıma korunmaya muhtaç olan hayvanlar sizinde özgürce kanat çırpacağınız barış dolu bir ülke olsun.Olsun ki sevmek sevilmek kavramları gerçekleşsin...
Güne 6,30 gibi erken bir saatta başlayıp soluğu Gata da aldık oğlumla.Alerji testim yapıldı.Çok acımadı bilginize :) Çok enteresan ki kendimi toza polene yada hayvan tüylerine vardır düşüncesi ile gittim ama Olive(zeytin ağacı) na yüksek derecede alerjimin olduğunu öğrenip geldim.Oysa ki zeytin ağacı ve polenleriyle haşır neşir biri hiç olmadım.Ne doğduğum memleket nede yaşadığığm yer böyle birşeye fırsat vermedi.Neyseki herşeye alerjisi olan biri değilmişim buda birşey öyle değilmi :) Basitte olsa bugun oğlumla birlikte sabahın erken saatlerinde ki bu mücadelemden sonra herzaman ki gibi herşeyin başı sağlık dedim.Sağlık ve sevgi dolu günlere...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

#guvercin #cati #hayvan #yasam #hissetmek