25 yaşında bir delilik yapıp anne olmaya karar verip bu yolda emin adımlarla ilerleyen ve kendisi g

BERKİNİMİZ...






Bir ocak daha söndü .bir ana ,baba,kardeş yüreği daha yandı.Berkin Elvan...Yürekli çoçuk.Mekanın cennet olsun.Sana orada senin gibi  inanan devrimciler yoldaş olsun.Bir ekmek uğruna çıktığın sokaklarda yaşanan kaos sonucunda canından edenler vicdanlarınının ızdıraplarıyla kavrulsun.Bir anne,bir insan ,bir abla,bir kadın olarak seni tanımadan yandı ciğerim,yüreğim.Krlimelerin kifayetsiz kalmasındandır içimizi döküşlerimiz.Hepinize ayrı yandım.Ama bir dövülerek öldürülen Ali İsmail Korkmaza birde sana Berkinim.Senin gibi badem badem bakan bir oğlum var benimde.Yüreği senin gibi masum abisi.
Bizlere Deniz Gezmişler anlatıldı,sen ve senin gibilerde bizlerden bir sonra ki nesillere anlatılacak.Oğluma uyurken bakıyorumda acaba ne kadar sağlıklı büyüteceğim böyle bir toplumda.Baksana sen bir ekmek almak için çıktığında günlerce komalarda kaldın,yaşama mücadelesi verdin.Ne olacak sonumuz be Berkinim.Acaba iyilerin,dürüstlerin,masumların kazanacağı bir ülke haline gelebilecekmiyiz.Daha kac tane sen daha vermemiz gerekecek toprağa.Cenazenin olduğu akşam baban bir tv programında herşeyi o kadar güzel dile getirdiki.Dinlerken ağladım,ağladım ve içime tercüman oldun  diye takdir ettim babanı.En çokta  uçurtmalı fotoğrafın dokunuyo bana.Ordaki masumiyetin,özgürlük  adına kaldırıp ucurmaya çalıştığın uçurtman...
Yüreğin ferah olsun Berkinim.Seni unutmayacağız.Senin için  sokağa dökülen milyonlarca insanın duasu hep seninle.Mekanın cennet olsun Berkinim...

Hiç yorum yok: